Fellowes Powershred LX50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fellowes Powershred LX50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

k**c@l**e.nl 22-09-2023

De versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Ik mocht dit product een tijd testen. Het is zeer makkelijk in gebruik. Je kunt je documenten altijd veilig versnipperen en weggooien zonder ernaar om te kijken. Je hebt een ruime bak waar best nog wat in kan.
Let er wel bij op dat het bij eerste paar keer gebruik in het bakje statisch kan zijn. Dat neemt gelukkig daarna af.
Als je het mij vraagt zeker een aanrader.

Pluspunten

• Documenten veilig
  • Grote bak

Minpunten

• Statisch papier bij eerste paar keer gebruik

Jitsbrecht 27-08-2023

Fijne versnipperaar, ook voor meerdere vellen

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Ik heb deze papierversnipperaar mogen testen.
Omdat ik nog wel eens wat papierwerk van de zaak meeneem, vond ik het wel prettig om dit te kunnen versnipperen. Dit was een mooie gelegenheid om te testen of versnipperen bevalt & hoe de versnipperaar werkt.
Het is een fijn apparaat, wat gemakkelijk meerdere lagen gelijktijdig versnippert.
Nietjes verwijderen is niet nodig, deze kunnen gewoon mee.
Ook dikker papier/karton gaat prima.
Ik vond het wel een beetje een zwaar apparaat.
Daarnaast wordt er geadviseerd om te oliën, echter is er geen olie meegeleverd.
De opvangbak daarentegen heeft wel een mooie capaciteit.

Pluspunten

• Meerdere vellen gelijktijdig
  • Nietjes verwijderen niet nodig
  • Ook dikker papier en karton
  • Goede capaciteit opvangbak

Minpunten

• Geen olie meegeleverd
  • Enigszins zwaar
  • Relatief lange afkoelperiode nodig

MichaelTheMage 26-08-2023

Powerful

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Ik mocht deze versnipperaar uittesten en ben daar zeer dankbaar voor. Het is een krachtige machine die snel zijn werk doet. Echt wen top product!

Pluspunten

• Snel
  • Sterk

Minpunten

• Zwaar

AndreavanLeeuwen 25-08-2023

Versnippert meerdere vellen tegelijk, heeft ruime opvangbak

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Deze versnipperaar testte ik tot ruime tevredenheid privé en in mijn thuiskantoor.
Versnipert moeiteloos meerdere vellen tegelijk, ook als het aan elkaar is geniet. Ontnietten hoeft niet.
Een volle map bankafschriften wordt moeiteloos binnen 5 minuten versnippert en past in de opvangbak.
Na elke volle bak moeten de messen gesmeerd worden volgens de handleiding, maar in de handleiding staat geen smeerinstructie en de olie of een sample wordt niet meegeleverd.
Dat is een klein minpuntje of verbeterpuntje.

Pluspunten

• Meerdere vellen tegelijk met nietjes
  • Ruime opvangbak

Minpunten

• Geen smeerinstructie in handleiding
  • Olie niet meegeleverd.

EliseV 24-08-2023

Een goede versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Deze versnipperaar ontvangen om te testen. Het is een goede keuze voor wie op zoek is naar een versnipperaar die meerdere vellen tegelijk wil versnipperen en hierbij graag kleine snippers wil hebben ipv de lange slierten. Let wel op dat je de maximale hoeveelheid blaadjes niet overschrijdt en bij dikker papier er iets tegelijk doet. Hij is van goede kwaliteit en het geluid wat hij maakt tijdens het versnipperen is niet heel hinderlijk. Opvangbak is ook prima van grootte voor thuisgebruik!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Meerdere vellen tegelijk
  • Kleine snippers

m****************@g******** 24-08-2023

super

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Gemakkelijk in gebruik . Ziet er mooi en strak uit . Werkt snel . Ik heb dit product ontvangen om te testen.

Pluspunten

• snel
  • gemakkelijk

RKBNL 24-08-2023

Goede versnipperaar!

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Dit is een zeer handige en efficiënte papierversnipperaar die ik heb mogen testen. Het design is mooi en zakelijk en het misstaat daarom niet in je (thuis)kantoor. De papierversnipperaar is eenvoudig te gebruiken en in een klein aantal standen in te stellen. Hij zou 7 vellen in 1x moeten kunnen versnipperen en dit is ook het geval. Dikkere stukjes karton lukt ook, al is het wel met iets meer moeite. De versnipperaar maakt een aanvaardbaar geluid tijdens het versnipperen en het versnipperen zelf gaat best snel waardoor het geluid heel kort duurt. Het is niet storend of vreselijk hard. Enig minpuntje is dat het apparaat los op de bak ligt. Als je er tegenaan stoot valt hij snel om. Ookal is het materiaal zelf van goede kwaliteit en erg stevig.

• Simpel

Minpunten

• Topzwaar

Ariadne 24-08-2023

Krachtige papierversnipperaar die de klus aan kan

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Ik heb al jaren ervaring met kantoorapparatuur en mocht deze papierversnipperaar testen. Het is een krachtige machine die mijn vertrouwelijke documenten veilig en efficiënt vernietigd. Doet wat er wordt beloofd, gemakkelijk te bedienen en de papierbak is eenvoudig te legen. Een aanrader voor elk kantoor of home office.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Doet wat wordt beloofd
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Zonder olie geleverd

JN 24-08-2023

Handig versnippermaatje

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Ik kreeg deze papierversnipperaar om te testen. Hij is makkelijk en veilig in gebruik door de safety lock. Het kijkvenster vind ik erg handig om de bak tijdig te kunnen legen. Het is heel fijn en handig dat nietjes er niet eerst uit gehaald hoeven te worden en je gelijk kan gaan snipperen. Het apparaat moet na vijf minuten een half uur afkoelen. Als je erg veel achter elkaar wilt versnipperen is een ander model misschien meer geschikt, maar voor licht kantoorwerk en huisgebruik is deze prima. Er kunnen negen vellen papier tegelijk versnippert worden en dat gaat ook snel. De snippertjes zijn klein en voldoen aan het DIN-P4 veiligheidsniveau. Zelfs bankpassen en creditcards kun je hier veilig mee versnipperen.

Pluspunten

• Doorzichtig kijkvenster
  • 9 vellen tegelijk versnipperen
  • Nietjes en bankpasjes worden ook versnipperd
  • Versnippert snel
  • Makkelijk en veilig

Minpunten

• Afkoelperiode van 30 minuten na 5 minuten

Cinneke1985 23-08-2023

Fantastisch product

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Dit product is ideaal voor thuis. Het is makkelijk in gebruik, makkelijk te installeren. Je kan meerdere pagina's tegelijk erdoorheen halen. Hij loopt niet snel vast en versnipperd het papier snel. Het aantal vellen die je er doorheen kan doen is ideaal. Het geluidsniveau is prima! Door aanschaf van een papierkliko wilden wij kijken voor een versnipperaar omdat alles klein in de kliko moet. Je kan hem een leuk plekje geven in je woonkamer ivm leuk design. Door een doorzichtig scherm in het opvangbak kun je snel zien wanneer hij vol is! Ik vind dit apparaat een echte aanrader

• Doorzichtig scherm opvangbak
  • Makkelijk in gebruik

Maaike 23-08-2023

Perfect voor je thuiskantoor

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX50

Voor mijn thuis kantoor heb ik deze papiervernietiger mogen testen.
Hij is mooi, compact, makkelijk in gebruik en geeft weinig geluid.
Het belangrijkste is dat hij papier goed versnipperd zodat persoonlijke gegevens niet meer te achterhalen zijn.e
Hij voelt stevig aan en geeft een professionele uitstraling aan je thuiskantoor.
Ik gebruik hem natuurlijk ook privé en het geeft een fijn gevoel dat gevoelige informatie ergens anders meer terecht kan komen na het versnipperen.
Wat ik ook een plus punt vind is dat er een slotje op zit zodat mijn dochter hem niet zomaar aan kan zetten.
Hij kan meerdere vellen tegelijk versnipperen maar als je veel achter elkaar moet vernietigen moet hij wel even afkoelen.
Wat ik ook een plus vindt is dat ik nog geen vastlopers heb gehad sinds ik hem gebruik.
Voor een thuiswerk plek mag deze papiervernietiger niet ontbreken!

Pluspunten

• Snel
  • Weinig geluid
  • Professionele uitstraling